Fragt og Retur Luxkids

LEVERING

Vi kan levere din pakke med GLS til alle adresser i Danmark. Leveringstiden er typisk 2-3 hverdage, og din pakke vil blive leveret mandag til fredag. Bemærk at der kan forekomme forsinkelser i udsalgsperioder. Består din bestilling af flere varer, forbeholder vi os retten til at foretage separate leveringer. Du vil ikke blive opkrævet ekstra leveringsomkostninger ved separate leveringer.

Du har følgende valgmuligheder for levering:

  • GLS til pakkeshop eller erhvervsadresse - 39,00 kr.
  • GLS til privatadresse - 59,00 kr.

Ved køb over 500 kr. tilbyder vi gratis fragt til pakkeshops i Danmark.

RETURNERING

Når du handler på www.luxkids.dk har du ret til at returnere din ordre uden begrundelse inden for 14 dage. Returpakken skal sendes senest 14 dage fra den dato, hvor du har meddelt os din beslutning om at fortryde. 

For at benytte dig af fortrydelsesretten, skal du gøre følgende:

  • Meddel os din beslutning om at fortryde. Skriv til os på shop@luxkids.dk eller ring på +45 61 28 30 23
  • Print vores returformular og læg den i din returpakke

SÅDAN SENDER DU VARER RETUR

Bestil returlabel via LUXKIDS

Du kan vælge at bestille en returlabel hos os til kun 50 kr. Efter købet sender vi dig en e-mail med en returlabel, som du skal du printe og klistre grundigt fast på din returpakke. Derefter kan du aflevere returpakken i din lokale GLS pakkeshop. 

KØB VORES RETURLABEL HER

Bestil fragtlabel via GLS eller PostNord 

Alternativt kan du selv kontakte GLS eller PostNord og bestille en forsendelse med omdeling til vores adresse. Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav, til en pakkeshop eller ved personlig aflevering på vores adresse. Det er desværre heller ikke muligt at benytte DAO, da de leverer udenfor lagerets åbningstid, og din returpakke vil derfor havne i en pakkeshop. Send din pakke med omdeling til: 

LUXKIDS ApS, Løversysselvej 3C, 7100 Vejle. 

REFUNDERING

Vi refunderer din betaling senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget varen retur på vores lager, eller du har fremlagt dokumentation for at have returneret varerne. Vi gennemfører som udgangspunkt en tilbagebetaling til det samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.